Metamorfosis

d'aquesta crisàlida no en surten papallones.

4 comentarios:

Señora K dijo...

fliiuuu fliiiuuu fliu fliuu
pioo piiooo piiiiioooo
flip
nyam
frrrffrfrrrrrffrfrrfrf

Anna dijo...

la ciutat no s'atiparia gaire amb mi, però tu sí que hi cabries al meu estómac.
em veiguessis fent escultures de pedra... llavors se'm omple la panxa de pedres i quan vaig al riu a veure aigua hi caic. però sóc una gran natacionista.
i tu què fas? com et va tot?
porta't bé eh ,pol!
estic mirant d'anar a saint martins per setmana santa però encara no està segur, no hi voltaràs pas tu per allà?
vitamines!

cesarsegarra dijo...

quiero mi dibuuuu!

ahora te agrego a mi lista de amigos chachis! Que no tengo!

soyrasec@gmail.com

Lara dijo...

les mans de la sílvia i una dita que crec que és australiana
actualitza pol!!! em sap greu no haver-te trucat, aquesta setmana no podia baixar...
espero que siguis per senyoretes, almenys! i sinó, sempre quedarà el dia 19 a l'apol·lo, no?
muaaa